HRT bi mogla ponovo postati javni servis

Foto: HRT

Hrvatska radiotelevizija od jeseni prošle godine u svojim je programima započela uglavnom upotrebljavati jednobojni logotip. Odlukom vršitelja dužnosti glavnoga ravnatelja Hrvatske radiotelevizije Siniše Kovačića izvorni logotip s prepoznatljivim crvenim kvadratićima od danas je ponovo dio identiteta Hrvatske radiotelevizije, javlja HRT.

Neprijateljima svega onoga što podsjeća na hrvatski identitet crveno-bijele kockice smetaju u bilo kojoj kombinaciji. Netko bi danas mogao reći da se novo vodstvo HRT-a bavi i “trivijalnim” stvarima, a začudo to nisu bile “trivijalne” stvari kada je uklanjan logotip koji u sebi sadrži aluziju na hrvatski grb. Dugogodišnja komunistička praksa ostala je nepromijenjena: kada mi dolazimo na vlast porušit ćemo i izmijeniti sve, a ako slučajno nekada izgubimo vlast, proglasit ćemo fašistima sve one koji se budu usudili dirnuti u ono što (i koga) smo mi postavili. Tako je bilo sa spomenicima nakon Drugoga svjetskog rata. Sve su porušili ili u najmanju ruku sklonili (tako je i kip bana Jelačića završio u podrumu), a ako se netko usudio nakon Domovinskoga rata dirnuti u neki spomenik koji su oni postavili (nerijetko su to bile prave nakaze), dizali su galamu do besvijesti. Evo, tako je sada s medijima. Instalirali su sve svoje ljude, izmijenili programe i vizualni izgled raznim medija, napose HRT-a, pa kada je došlo vrijeme da se to sve preispita i dovede u nekakvu normalnu situaciju, govori se o udaru, “desantu na medije”. Čini nam se da je novom vodstvu HRT-a potpuno jasno da ne treba čekati ni jednoga dana oko vraćanja ovoga javnoga medijskoga servisa svojoj svrsi. Da bi se to postiglo, dakako, potrebno je potpuno izmijeniti uređivačku politiku, a time i dovesti nove ljude, ali ni ona vizualna nota nije nebitna. Radujemo se potezima nove uprave HRT-a, što će programi ove najmoćnije medijske kuće postati opet rado gledani.

Izvor: Crkva na kamenu