Mediji kao majstori komunikacije i manipulacije predstavljaju laž koja je nalik isitni i upornim njezinim ponavljanjem “postaje istina”, a istina blijedi uronjena u laži te postaje nalik laži. Lažne vijesti nisu izum čovjeka današnjice i modernih sredstava priopćavanja, no suvremeno ih je društvo usavršilo. Lažne i varljive vijesti već nalazimo na prvim stranicama Svetoga Pisma, zmija na lukav i dosjetljiv način prodaje lažnjak Adamu i Evi da će biti kao Bog, ako budu jeli sa stabla spoznaje dobra i zla (usp. Post 3). Lažna je vijest zaista primamljiva. Za oko lijepa, a za usta slatka. Privlači svojom ljupkošću i lažnom istinitošću. One su redovito dobro i lijepo oblikovane i umotane, tako da ih je teško prepoznati. Čovjeku ne preostaje ništa drugo nego ih slasno zagristi. No, kad im se povjeruje i prihvati ih se, na čovjeku ostavljaju nesagledive posljedice. Ostavljaju gorak okus srama i golotinje.
Cijelu kolumnu možete pročitati u tiskanom izdanju.
Izvor: Crkva na kamenu